fbpx

Kada je korisno prikazati proizvod s 360° rotacijom?

Datum objave:

Rotacija miša od 360° - Pokrenite rotaciju.

Iako su rotacije od 360° veoma korisne, njihova primena nije uvek opravdana za svaki proizvod. Takođe, mnogo manje proizvoda zahteva kuglu/polukuglu rotaciju. Pitanje koje se postavlja u ovakvim situacijama je, da li je to korisno za kupca? Ne pruža svaki proizvod dodatne informacije putem prikaza od 360°. Vidljivo je na primeru miša ili bilo kojeg ravnog predmeta da rotacija ne donosi nikakvu dodatnu vrednost. Dve ili tri fotografije proizvoda su dovoljne za pružanje svih informacija.

Prikaz proizvoda od dve fotografije su dovoljne da se pruži informacija o mišu. Međutim, većina trodimenzionalnih predmeta ima koristi od prikaza od 360°, ali je potrebno proceniti da li je potrebno dodatno ulaganje energije za prikazivanje proizvoda. Da li možemo pružiti dodatne informacije rotacijom? Kako bismo vam pomogli u snalaženju, kategorizovali smo ove dodatne informacije:

Prikazivanje oblika

Najčešći cilj primene rotacije od 360° je detaljan prikaz oblika. Samo nekoliko fotografija proizvoda neće moći dočarati oblik proizvoda, pa gotovo svaki trodimenzionalni predmet ima prednost. Međutim, kod većine složenih proizvoda (npr. rezervni delovi, elektronski delovi, sportska oprema) mnogo je korisnije koristiti kuglu/polukuglu rotaciju.

Osećaj materijala

Kupci ne mogu dodirnuti proizvod, ali mogu doživeti njegov osećaj, u čemu je od velike pomoći rotacija proizvoda ili video animacija. Ovo je posebno primenjivo u slučaju modnih proizvoda, gde je struktura, dodir i osećaj materijala veoma važan. Tu spadaju satovi, torbe, obuća, modni dodaci, odeća, ali čak i nameštaj i elektronski uređaji. Igra svetlosti tokom rotacije proizvoda stvara bljeskove, senke i ističe strukturu materijala. Ljudski mozak će obaviti ostatak i prisetićemo se situacija iz prošlosti kada smo dodirnuli sličan proizvod i osetili njegovu teksturu.

Karakteristike proizvoda

Pogledajte koliko detalja možete otkriti rotacijom i približavanjem prikaza proizvoda. Svaki složeniji proizvod, poput elektronskih, kućnih ili sportskih uređaja, ima koristi od prikaza od 360°. Međutim, vredi razmotriti i korišćenje virtuelnih tura za prikaz proizvoda, koje mogu istaći važne detalje pojedinačno, a korisniku omogućiti da sam istražuje proizvod.

Sa druge strane, na primer, elektronski delovi mogu imati detalje o kojima ne bismo pomislili da ih treba posebno fotografisati. Međutim, stručnjak koji traži baš taj deo obratiće se korisničkoj podršci da sazna da li se prekidač nalazi na proizvodu, na odgovarajućem mestu. Kod složenijih delova ili komponenti, dakle, dobra je ideja prikazati proizvod rotacijom od 360°.
 

Podešavanja kolačića

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja. Više možete pročitati klikom na dugme "Podešavanja".
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.